Sunday, 21 June 2009

sambata







Ieri am iesit cu Amalia si Emanuela la colindat prin magazine.. eu am cumparat o pereche de sandale si un colier dintr-un magazin second.. acum pot spune ca am set.. de mult imi doream asa colier de argint si nu gaseam.. acum a venit si momentul pt ce cautam.. eu initial plecasem sa caut materiale pe bautura bloody mary si caiet.. am gasit o parte din ele dar mai tb cautat.. oricum sunt pe drumul cel bun zic eu.. seara am iesit cu fetele in centru al un pahar de vin dar pt ca era deja 11 cand am ajuns nici nu am terminat paharul si ne-au dat afara pt ca la 12 se inchid puburile.. si am luat-o inapoi spre casa.. oricum am mancat prea mult si cam toate ne simteam cat de cat rau de la volumul de combinatii facute.. adica atat cantitate cat si diversitate.. acum sunt acasa si ma uit ca se strica vremea si nu pot purta sandalele.. asta e.. ieri m-am trezit la 7 pt ca nu mai aveam somn si mi-am facut bagajele pt iulie cand plec :D ce sa intelegeti din asta.. ca abia astept momentul sa ma duc la caldurica!!! voila poze..

2 comments:

Adela said...

si pe la noi s-a mai racorit in ultimele zile. da in romanica am vazut ca e cald cald. sa te simti bine acasa!! pentru noi toate! :)

kady said...

merci.. o sa ma simt bine pt toata lumea :)