..


Claudia a plecat ieri, eu tb sa ma duc al salsa dar pana sa vina Amalia s-a facut 12 si nea-m plimbat prin oras asa pana la 2, azi imi luai geanta pt nunta.. e un pic mai tare culaorea decat sandalele dar nah alta nu am gasit.. colierul roz e de la linda pt ca fetitele au primit raport bun de la scoala despre evolutia lor si cica e meritul meu iar a mare a primit o cupa in fata scolii pt asta.. si a fsot printre putinii.. iar celalt colier maro e pt ca nu ii mai placea ei.. acum tb sa scriu niste cd-uri ca in 2 ore incepe paranghelia la noi.. jos sunt copiii cu linda si giovani care gatesc.. air eu nu gasesc programul de scris cd-uri ca nu l-am instalat duap ce am pus sistemul!!

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus