Monday, 27 July 2009

:)

Azi la 12 plec spre sorela de la mare si ajungem deseara la un 19 zicea ea.. cealata s-ar putea sa vina si ea dupa luna de miere ca sa stam asa ca intre fete sa povestim una alta.. aici ce pot sa spun, sincer am avut asteptari mari pt romania si planuri despre cum ar fi tb sa fie si nu a fost si am ramas ff dezamagita.. bine dupa nunta, analize, doctori, una alta, dar la final tb sa ies cu prietenii care acum sunt doar "prieteni" .. am iesit cu gemenele in aceasi formatie ca in anglia.. am cheltuit mai mult decat mi-am propus si nu m-am ales decat cu un fard de obraz, iar saraca mami mi-a dat o gramada de bani plus cadou de ziua mea si de alte ocazii si am pus-o la cheltuieli ca nu stia ce sa imi mai cumpare.. merci mami meu care m-a facut cum zice sora mea :P apoi am fost mai zilnic cu familia, adica dupa 14 pana azi 27 am stat cu mami, clara, dana, sorin si restul familiei si le-am umplut capul cu salsa :P .. am mers sa ii ducem pe Cata si Alina la autocar pt tabara din muntii apusei cu biserica.. o gramda de fetze noi, si ffff multa lume ca doar era vb de excursie.. cativa stateau in fundul americanilor care sa mai ciugulesca ceva.. altii stateau retrasi, timizi ca deh le era rusine sa se bage in seama cu ceilalti, pt ca nu se cunoasteau, doar ei venisera nu pt biserica ci pt distractie... apoi la intors am fost sa ii luam, am auzit peripetiile, unii pusani "pocaiti"erau cu tigarea intr-o mana, injurau, si stateau cu biblia cealalta.. urlete, teribilisme la altii.. dar si eu am fost la varsta lor si poate am facut la fel.. apoi seara am avut gratar de la revedere pt ca plec azi.. in cursul saptamanii am mai rezolvat una alta.. partile bune sunt ca am avut timp sa stau de vb cu mami de ce mai e nou, ce mai face, cu tati mai putin pt ca el e mereu la colindat ca de obicei, am mai vazut si din neamurile indepartate pt ca au fost situatii in care ne-am intalnit pur intamplator si am stat la povesti.. am mancat bine si de nu am bagat la usturoi si ceapa de sa put o saptamana.. plaja deloc, unde si cu cine.. asa ca data viitoare mai bine vine mami la mine decat sa vin eu aici sa fac nimik.. intr-adevar centrul arata ff bine dar am asistat la niste golanisme de la manelistii si cocalarii nostrii.. acum pe ultima suta de metrii manac niste carnati, pateu, branza, rosii, maline, pui si paine turceasca.. tb sa fac patuls a ma imbrac, sa cantaresc kg, sa vad ce iau cu mine.. mami sta in pat si se uita la mine, poze am dar nu e timp sa le pun pe net.. nu am wireless ca sa le pun repede si pe calc lu mami nu e soft pt tel emu.. ma duc si va tin la curent..

1 comment:

Anonymous said...

Merci si eu pt tot si distractie placuta cu sorelinele in Grecia.
Te cred ca iti displac unele lucururi,ca ne deranjeaza pe noi care suntem aici si ne confruntam zilnic cu ele,dar tu...cine stie poate peste vreo suta ani se var mai schimba si la noi lucururile si in bine.
Deci revenim la blog ca sa aflam vesti,poze de pe unde colinzi.
Pupicei la toata lumea :)