chef de ieri











Fratilor am o durere de cap!!! sunt inca mahmura.. profa mea de grafica cea la care am proiectul cu Bloody Mary si stie ca imi place ff mult si baututra in sine mi-a adus o sticla pesonalizata.. adica eticheta e facuta de ea iar bautura de prietenul ei.. e ff tare.. mai am jumate din ea.. ieri tb s avina multa lume dar pt ca district line si piccadilly line nu au mers au venit nici jumate din cei care tb plus ca multi au plecat devreme.. oricum cei care am fost am dansat SALSA pt ca i-am innebunit.. era si un profesor acolo de salsa dar nu avea chef sa predea.. asa ca cine mai stia dintre toti sa danseze era decat mandrul lu a mea, Giovani.. de nu am tras de el sa ma danseze saracul.. apoi am taiat tortul ca am avut intamplator si o sarbatorita printre noi.. a fsot frumso.. mandra mea era murdara pe blugi ca s-a imbatat si a varsat tot vinul pe ea.. apoi a vneit la mine sa ma ia in brate sa imi spuna ca ma iubeste si ca nu vrea sa plec.. altii intrebau eu unded stau si le ziceam ca locuiesc in casa cu pricina ca sunt dadaca, iar linda spunea nu ca eu sunt prietena ei si ca am grija de ei toti.. apoi am mai stat cu fetele kappa si amalia de taina.. cu amalia se apre ca ma intorc acasa in aceeasi zi pt ca ne-am lait bilete pt acelasi zbor si mergem impreuna.. ce drag imie ca o sa am cu cine tainui ca e super de tb :D da ele si ian au dormit aici.. asa acum o astept pe stefi sa vina sa imi aduca banii si sa ii arat cum s a foloseasca cardul online, duap am duc cu ea sa luam bluze pt alisa si o geanta pt kappa si cam atat.. daome ajuta s afie bine.. marti ies in oras cu linda si fetele asa ca de la revedere.. la 2 noaptea o sa plec miercuri spre victoria asa ca fetele mi-au zis ca vor s ale trezesc sa imi zica la revedere.. o sa imi fie asa un dor de ele.. dar le-am facut cont de mails i el voi scrie si trimite poze.. ma duc al dus pana nu vine stefi ca sa nu ami pierdem timpul asteptand dupa mine..v-am pupat.. paaaaaaaaaaaaa

Comments

Anonymous said…
Se pare ca toata lumea a terminat anul cu bine si tu si fetitele,cu distinctii,diplome,cupe etc....Bravo,felicitari fetelor si sa ne vedem cu bine. Sa ne spui ora si aerorportul pe care aterizezi ca sa stie mandrele unde sa te astepete.Ne vedem joooi deci :))
kady said…
baneasa 13:15
Anonymous said…
Eticheta personalizata este foarte tare. Probabil si continutul sticlei era de nu se poate. Da', parca vad si niste praz acolo... Clauuudia!!! :))

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus