update































Ultimele 2 saptamani au fost ffff agitate.. am facut tot ce era pt proiecte partea fizica, iar apoi tot ce tb facut pe calc tb trimis pe mail profelor.. dar pana aici tb impachetat si tot tacamul.. Linda a fost de nota 10 pt ca in sapt cu pricina nu am lucrat mai deloc si m-a lasat sa imi fac tb.. apoi cand am plecat spre aeroport avionul a avut intaziere 3 ore pt ca picase sistemul de date si nu puteau decola.. tb sa ajung in Bucresti la 1 dar am ajuns al 4.. acasa alergatura cu pregatirile de cununie si nunta, apoi analize, si proiecte.. nunta a fost ff frumoasa si toata lumea a dansat si s-a simtit bine.. la 5 s-a plecat care la ce hotel era cazat dar noi am fost in casa de vara a lu Ceausescu.. fffff frumos acolo.. acasa am apucat sa vad din neamuri si prieteni si iar am facut la proiect.. acum am scapat.. urmeaza analize si alte teste ochi, dinti si ce o mai fi.. dupa grecia la sister si apoi sicilia sau londra.. este ff cald aici.. m-a izbit saracia si faptul ca nimik nu s-a schimbat de cand am pelcat.. totul mi se pare fantastic de scump.. am cheltuit aproape 100 lire in cateva zile pe nimik, adica asa pt viata de zi cu zi.. uimitor.. ca la noi la nimeni.. e ff cald aici, oameni necivilizati, dar sunt si parti bune, unele persoane au ramas neschimbate si imi e drag sa le vad fie ca sunt ocupate cu rutina zilnica.. fifi catelul nostru e o scumpete si ff jucause.. in rest nimik nou dar o sa va tin la curent.. si tb sa fac undeva plaja neaparat..

Comments

Niky H. said…
Your sister looks amazing as a bride!!!! mi-a placut super mult rochita de nunta si bijuteriile plus ca i-a stat atat de bine parul!!! si imi place super mult rochita ta care ai avut-o la cununia civila...aia alba.. e super!!! SI mi-a placut cum a fost imbracata Lavinia asa de fain i-a stat!
Deci ce sa mai, nunta lor a aratat de nota 10 k si voi toate!
Dar ei locuiesc tot in cv?? sau unde?? si luna de miere o fac in grecia sau unde ai zis???
Oricum have fun in continuare si keep us updated!!! HAPPY SUMMER VACATION!!!
kady said…
merci pt ea :) da si mami a mai slabit ca am pus-o la dieta si chiar a dat roade.. merci de rochie pt ca eram asa nehotarata in ce sa ma imbrac.. soru'mea e de 5 ani in bucuresti si luna de miere o fac pe coasta de vest in America, au fost in LA, iar acum sunt in California si sper sa vina si la soru'mea cealalta in grecia ca sa fim noi 3 asa ca tripletul magic, intre surori :P si vara fericita si tie!!

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus