Sunday, 20 September 2009

09 09 09
















Pe 09/09/09 fuse ziua mea.. am iesit in oras cu Kappa si Claudia la Tasca adica in aceeasi formatie in acelasi loc.. Kappa a platit jumate din factura.. familia mi-a facut cadou un tortulet, o cutie cu bomboane si o sticla de spumos.. Kappa mi-a cumparat un parfum pe care il mai aveam, dar se pare ca nu il pot schimba cu altceva ca e luat de la greci din duty free.. eu mi-am facut cadou niste blugi de copii care sunt mai ieftini, dar Claudia a platit pt ei pt ca nu stia ce sa imi ia.. am primit de la familia lu Claudia un buchet de flori, iar de la Giovanni o cutie de bomboane Rafaelo pe care mi le-a mancat noul locatar care a venit cu degetul in fund si a mancat a baut si a plecat, el cere dar nu imparte nimik daca are ceva bun.. apoi am iesit in oras cu amicii, asta fiind vineri.. am cheltuit 100 lire pt bautura, desi ideea era sa ca eu sa platesc doar primul rand.. unele persoane au comandat mai mult decat tb ca doar palteam eu avuta.. apoi am primit un fular la 2 lire, o margea la tot atat, un set de unghii de la body shop si o carte de fotografie care pare luata de la charity.. a doua zi am facut cinste la inca 2 persoane si cam atat.. iata poze..

4 comments:

Niky said...

la multi ani cu intarziere!!! ce cool k anu asta ai avut o zi asa faina.. 09.09.09 de memorat:D ti-a crescut paru din nou! iti sta bine! si prak te-ai mai bronzat un pic..poate de la grecia.. se pare k ti-a priit:)

kady said...

merci mandro..chiar ca zi de memorat.. si mi-a crescut apruls i l-am taiat ca prea era lung.. parca sunt mona lisa asa.. si nu imi place.. si bronzul s-a dus.. acum am din ala alb de anglia :P

Anonymous said...

ai mai incercat sa-l schimbi? au vrut aia de la boots? vere, imi pare rau ca l-eam incurcat iara. macar bine ca nu ti-am luat un fular :D

kady said...

nu merge ca cica ar fi facatura.. oraginalul are scris rosu dar ala de la tine e negru si nu apare prima litera de la numele parfumului..