BEL




A venit vineri la mine Jim.. prieten cu Terry.. daca va aduceti voi aminte acum 5 ani poatesi mai mult a venit un american la biserica, sa tina o conferint adespre stiinta si D-zeu.. ei bine el era.. faza e ca a avut ceva tb prin Sussex cu o mashinarie bio mecanica care arde gunoi iar cenusa este folosita ca ingrasamant.. faza e ca a fost o pb cu masina de a apucat sa vina in Londra.. in fine.. am stat de vb si am vb diverse despre stiinta.. am chemat-o si pe Claudia la mine dar nu a putut sta prea mult.. oricum ideea e ca pana la urma am reusit sa ne intalnim in ciuda faptului ca eu lucram si el la fel..

Comments

Anonymous said…
Inteligent Jim asta.Mi-a zis mie Terry e un om deosebit ! Se pare ca are prieteni de calitate Terry!

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus