Fratilor duminica am facut babysitting la vecini.. au fsot si copilele mele acolo.. ale mele sunt niste ingeri zau, pt ca ceilalti 3 sunt niste draci impielitzati si mi-am dat seama de asta prin contrast.. mai copii neastamparati.. noroc cu Harriet care m-a ajutat cu ei, ala mic de 2 ani se urca pe pereti daca putea si il lasai.. ii curegeau balele continu.. mergea mereu cu mancareaain mana si in gura de lasa unsori peste tot si mizerie si bale, iar o data a cazut si s-a inecat de plangea ca din gura de sharpe de au sarit parintii la cat urla, de parca cine stie ce ii facusem.. fata in negru sora lui mare de 7 ani mintea de inghetau apele si a plecat de nebuna pe strada de ma miram unde e.. daca o lau careva, iar cand am certat-o ma ingana mai rau ca un papagal si facea tot felul de moci si se strama la mine.. si a pelcat la vecina in casa si cotrobait in geanta cuiva si a gasit tigari si apoi venise sa ii ia si pe ceilalti copii sa vina sa vada si sa caute ce or mai gasi.. apoi tot ea geniala se ascunde a pe te miri unde de era sa sparga ceva in actul faptului.. pana al urma a fugit si a alunecat si a urlat ca si fratele ei ca nu mai poate sa se miste ca isi rupse piciorul.. parintii ei si invitatii si vecina se stransesera sa vada ce avea copila.. se julise domne pe tibie.. atat avea.. copila rasfatata, iar amam ei se uita asa urat la mine de parca eu intentionat o imbrancisem sau nu stiu ce.. o tot intreba cum s-a intamplat si fata a spus c afugea a launecat si si-a prins piciorul sub scara.. apoi tot copila geniala statea ca victima pe pat cu ghiata pe picior si o punea pe sora mijlocie cealalta blondina cu aprul lung si cu rochie mov sa ii aduca uan alta ca o scalva ca ea saraca nu se putea misca.. dar cand a fsot de tort sa vezi cum a sarit din apt sa isi aduca una alta sa manace.. oricum a mijlocie a fost mai cuminte dar am auzit ca ea minte cel ami rau.. aia mare incerca sa le puna pe fete sa o tachineze pe Melissa ca nu o suporta si noroc ca nimeni nu s-a laut de ea.. parintii vazand accidentele s-au otarat sa ii duca acasa pana la urma si vruiaus a fac babysitting pt ei acasa, dar am facut pt linda ca sa nu am duc al ei.. oricum acolo o pusesem pe Marliena sa lcureze odata dar a stat 3 luni sia pelcat ca innebunise.. din cate ama uzit si mama copiilor e cam sarita si la propriu.. adica ar avea nevoie de ceva constrol medical.. si acum o inteleg pe biata fata de ce a plecat.. cam atat

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus