Sunday, 20 September 2009

poze de la greci











Aici era o nunta turceasca.. prin vecini.. asa ca lauti si urmariti ca e interesanta.. mireasa era imbracata in portocaliu si mainile si picioarele ii erau acoperita cu henna (care arata ca o balega si nu va mint sau namol cu ierburi in el cam verzuliu) si apoi impachetate in hartie si imbracate in ceva gen saculet traditional.. faza e ca se impartea henna in servetele la lume, dar nu stiu ce insemna ast, eu nu am luat.. apoi mireasa a fost luata de un barbat si dusa undeva.. a doau zi mireasa era portocalie pe maini si piciare.. 5 zile tine nunta.. dar faza e ca noi am prins 2.. de dimineata pana seara si urla muzica si tot era misto.. adica ca la nunta..

voila si 2 clipuri cu ce spuneam





4 comments:

Niky said...

mi se pare super interesant cum la ei se face nunta pe strada:) e ciudat dar interesant! plus k io stiam k hena se folosea la nuntine cu specific indian.. si sari-urile alea la fel.. poate o fi fost barbati-su de nationalitate indiana.. k de ex aici sunt foarte multi turci..si nuntile nu sunt asa... cel putin din cate am vazut si io.. se asemana mult k obiceiuri cu romanii pana la un punct... mai au si niste chestii kre tin de religia lor.. da nu stiam k is cu hena.. oricum .. regardless de semnificatii si scop.. imi plac picturile kre se realizeaza cu hena... am vazut la niste nunti cu specific indian unele atat de bien pictata k iti venea sa le faci permanente:D nah oricum.. mi se pare interesant sa vezi diferentele de culturi:) asa k brava te-ai culturalizat:P

kady said...

mai si la turcie cu henna dar fara desene.. ei sunt mai din topor si pun asa pleasca de henna pe maini si picioare.. dar interesant de tot si chiar ca m-am culturalizat.. stiam de turci ca sutn muulti in germania dar aia nu mai sunt ca turcii de langa romanai, sunt altfel ca am vb cu niste nemti si nu prea ii suporta cica.. ma rog la greci se suporta se pare..

Anonymous said...

din ce stiam eu hena la idieni reprezinta bunastare si de aia se foloseste la inceputul unui nou drum, adica uniunea dintre un om si o femeie :P
si cum te-ai imbracat la nunta?:)
K

kady said...

nus tiu ce inseaman.. dar era in vecini nunta, iar noi in trecere ca turistii..