Thursday, 12 November 2009

..

Marti s-au facut 6 saptamani de cand nu mai e mami.. noroc ca o am pe Linda pt ca e singura de aici care mi-a fost alaturi.. chiar m-as fi simtit singura fara ea si nu stiu ce faceam.. la modul ca de cand am venit a stat si a vorbit cu mine si timp de 2 saptamani nu a iesit in oras ca sa nu fiu singura, iar de acum eu nu mai lucrez dimineata ca sa imi fie mai bine si sa am timp pt mine pt ca ma intelege si stie cum sunt diminetile si serile, inainte de culcare.. acum e mai bine si sambata a fost frumos pt ca am avut cu cine sa vorbesc de scumpa mea mami.. multa lume are impresia ca eu am fost plecata in vacanta si am venit si sa revenim la normal.. dar nu se poate.. de pe 18 oct cand m-am intors lucrurile stau altfel aici si am inceput sa vad lucrurile si oamenii din alta perspectiva..