....

Azi pe seara, ma chemara copiii jos sa imi spuna ca erau pe hol la usa Claudia cu Gina despre care stiu ca nu vine niciodata neanuntata, dar care venira neanuntate.. eu in pijamale fiind coborai totusi, doar ca imi spuna ca ele se duc in oras sa manance.. acum nu stiu care era idea pt ca daca ar fi vrut sa merg cu ele imi spuneau dinainte ca sa am timp sa ma pregatesc sa merg si eu, dar nu imi zisera.. sau poate ele vruiau sa vad ce mai fac si sa imi spuna unde se duc.. bravo lor si pofta buna atunci.. si tot azi am fost invitata pt a doau ora la biserica, dar astazi s-a insistat pt prima data telefonic pobabil pt ca am scris ce am scris pe blog.. si au fost multe chestii inainte care au avut loc la care nu am fost invitata pana azi, de Thanks giving day pe care nu am sarbatorit-o in viata mea pt nu imi spune nimik si nu tine de traditia romaneasca sau de religie.. oricum dormeam, si nu sunt genul vine numai cand e de dezlipit, deci daca as fi mers ar fi fost cu alta ocazie nu cand e rost de ciugulit pe ici pe colo.. si totusi ma uit in urma ca atunci cand e rost de disctratie nu prea sunt invitata.. acum imi ridic intrebari de ce.. dar nici sa nu ma mai invite de acum inainte!!

Comments

AnAh said…
asa sunt oamenii claudia, nu trebuie sa te mai superi...unii dezamagesc altii pur si simplu nus tiu cum sa se comporte si o dau in bara, poate fara sa vrea sa te raneasca...am invatat k astfel de lucruri se tot intampla...daca neàm consuma pt fiecare maruntis din asta in parte unde am ajunge?

hai pup si ne vedem soon :x:*
kady said…
stiu dar la ora actuala nu pot sa trec peste ele ca inainte.. oh si sa iti stapanesti sanatoasa noua super jucarie :)

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus