cum e omul si viata

De cand sunt in tara asta numai kkt-uri se intampla in jurul meu.. si poate ar fi bine sa nu mai fiu aici.. in ultimi 3 ani s-au intamplat multe despre care putini stiu pt ca ma priveste personal si e strict pt familie.. ieri claudia imi zicea ca nimik nu ii merge bine.. ce tb eu sa ii raspund la asta.. e sanatoasa, i-au venit actele pt GSCC, job inca are, bani in plus din babysitting face, de plimbat se plimba, bani a pus de o parte, il are pe mandrul ei cu care se intelege fff bine, acasa toti sunt bine, planurile de viitor sunt promitatoare.. ce nu ii merge ei bine.. sau ce ar tb sa fie mai bine.. eventual sa nu mai scrie despre ea pe blog de parca acolo ar fi scrise mari intimitati.. sunt doar cuvinte aruncate cat sa iti lase loc de interpretare.. si de acolo nascocesti ce putea ea sa zica.. poate ar fi timpul sa aratm un pic de recunostinta pt ce avem pt ca maine s-ar putea sa nu mai fie.. cum ni s-a dat ni se si poate lua tot inapoi ca sa facem diferenta si apoi sa spunem intradevar ca nimik nu merge bine pt noi.. si chiar si asa tb sa multumim pt ce avem si cat avem..

Comments

Adela said…
sunt 100% de acord. in leg cu tot. sper ca tu esti bine. sau mai bine. ne rugam pentru tine!

p.s. imi place costumul de pumpkin! :)
(sper ca asta a fost si nu o dadui in bara)
claus said…
hmm..
n-ar trebui sa ma deranjeze sa vad discutii particulare facute public pe net

n-ar trebui sa ma deranjeze ceea ce cred oamenii despre mine

n-ar trebui sa ma deranjeze ca nu vrei sa vii niciunde si nu vrei sa iesi (cu mine). asta e alegerea ta

si nu ar trebui sa imi cer scuze ca am momente in care disper cand ma gandesc la viitor, cand ma simt singura si n-am cu cine vorbi.

but i do. imi cer scuze ca m-am plans cand mi-era teama si eram descurajata. it will never happen again
kady said…
adela de e costumul lu melisa de pumpkin.. foarte haioasa arata in el :) si merci pt ca te rogi pt mine..
kady said…
claudia eu de cate ori te chem in oras cu mine ma refuzi, dar tot te chem stiind ca vei zice nu, si o data am mers in hammersmith si a doau oara a fsot cand tb sa merg cu tine sa cautam cadou pt ricardo si am mers si a fost si gina cu noi.. bun nu voi mai scrie ce simt si ce cred, dar sunt convinsa ca ai cu cine vb si cateodata imi dai impresia ca nu apreciezi suficient ce ai si ar tb sa arati asta prin fapte si gesturi fata de persoanele potrivite din viata ta.. dar imi cer scuze si gata de azi cu posturile despre tine..
claus said…
ha ha... asta cu fapte si gesturi am mai auzit-o azi de la 2 persoane. i'm trying my best
kady said…
te cred claudia dar ce m-a deranjat pe mine e ca te-ai suparat pe ema pt un felac si de la asta la tine inseamna ca nimik nu iti merge bine.. fata mea o mama ai nu 10 si ea iti vrea binele si inteleg ca ai dreptul tau la exprimare si e perfect normal ca nu scrii acolo ce faci cu mandrul tau dar asta nu inseamna sa faci o drama si un capat de lume din situatia asta.. in clipa de fata eu vad totul in alb si negru si si consider alte lucruri prioritare si imi vine greu a accepta ca altii sa nu faca la fel..

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus