Tuesday, 24 November 2009

telefon

Tocmai ma suna Kappa plangand ca ma si speriai, crezusem ca naiba cine stie ce se intampla si cand colo sa imi spuna ca inainte sa ma sune, la scoala la cursul de asistenta sociala nu stiu ce se apuca profa sa vorbeasca de pierderea persoanelor dragi si cum ea si-a pierdut mama in urma cu 2 luni si i-a cumparat de ziua ei nu stiu ce card si nu a apucat sa il dea.. si cum ar tb sa te simt, sa reactionezi si ce sa faci in situatii de genul asta, ca apoi sa imi spuna ca isi cere scuze ca nu m-a sunat mai des si ca nu a vorbit cu mine atunci cand trebuia si ca acum intelege mai multe si ca ma suna sa vada cum ma simt ca dupa cursul asta cica incepu sa isi puna problema altfel.. dar nah nu iti tb curs sau scoala de asistenta sociala ca sa iti dai seama dupa cum e un om mai ales ca il stii de ani de zile si ti-ai cam da seama care ar cam fi starea persoanei.. dar tot despre asta am vorbit de curand cu Gina care a facut si ea asistenta sociala si a inceput sa planga la un curs pt ca s-a regasit in ceva ce s-a spus acolo si nu se putea abtine.. probabil tb sa te lovesti in viata de niste chestii ca sa le intelegi si sa el simti sau daca nu le-ai simtit si trait, tb sa faci un curs de asistenta sociala ca sa stii cum se simte omul ca apoi sa stii cum sa intervi ca sa il ajuti daca vrei sa lucrezi in domeniu sau macar sa il intelegi si sa stii cum sa il abordezi.. momentan din persoanele alaturi de mine nu a fost una cu scoala in domeniu si toti s-au descurcat de minune.. deci cursul e bun pt persoane care trec prin anumite situatii ca sa se intelega pe ei si sa poata sa ii ajute pe cei ca ei pt ca degeaba il ai daca nu ai invatat nimik aplicabil din asta in raportul cu oamenii..

1 comment:

Anonymous said...

m-ai inteles gresit, nu te-am sunat pt ca mi-a deschis profa ochii la cam ce-ai putea sa simti! Stiu si eu ce simti, nu crezi?! te-am sunat pt ca vroiam sa vorbesc cu tine... Si nu o fac asa de des pentru ca nu stiu ce sa spun, altceva decat vesnicele clisee. da asta nu inseamna ca nu-mi dau semaa prin ce treceti.. K