de craciun!































De craciun ne-am strans toti asa ca in familie.. am fost la noi acasa.. am gatit impreuna, am facut cumparaturi.. s-a simtit ca nu mai e craciunul de alta data dar am incercat cu toti sa fim acolo unul pt altul.. a fost un altfel de frumos.. am ras, am facut schimb de cadouri, am jucat elefantul alb.. nu prea am iesit din casa pt ca nu aveam chef sa socializez si sa intretin conversatii protocolare si de fatzada.. am iesit cu cei din grupul nostru.. am stat toate 3 pana dimineata de povesti ceea ce a fost exact ca pe vremuri.. si asta e tot ce ne-a tb la toti.. tati a slabit ff mult incat e de nerecunoscut.. s-a bucurat mult sa ne vada si a spus ca nu ii tb cadou ci noi toate venind acasa asta a fost cel mai frumos cadou de craciunsi sa fima colo cu el.. dupa ce am plecat casa a ramas goala.. tati, clara, cata, cosmin si soso m-au condus la gara.. mi-a facut bine sa ii vad pe toti.. acum vedem cand ramane sa facem la fel..

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus