Thursday, 28 January 2010

hmm..

Ploua.. nu am chef de nimik.. nu stiu ce am azi, dar sunt cu fundul in sus si cam spun tot ce gandesc.. asa am fost cam toata saptamana.. normal ca dupa fapta si rasplata pt asta si tb sa incerc sa fiu mai rezervata.. in primul rand ce fac, ce zic influenteaza copiii si asta nu e bine pt ei, iar in al doilea, asta nu e dovada de maturitate ci dimpotriva.. tb sa invat sa ma cenzurez pt ca cine altcineva va suferi consecintele decat eu.. intorc oamenii impotriva mea asa.. ma leg de cien nu tb azi de parca caut nod in papura.. or fi noptile de somn pierdute pt ca numai la 3 ma culc pt ca am insomni? simt nevoia unei schimbari majore, drastice.. nu stiu ce vreau si pe ce lume traiesc.. incotro sa ma indrept.. nu mai am energie sa lupt pt nimik din ce insemna vis pt mine.. s-a cam dus totul ep apa sambetei si sincer nici nu imi pasa.. viata nu e de kkt.. doar ca nu mai e cum era inainte si nu imi sta mie in putere sa mai pot schimba ceva acum..

3 comments:

lexa said...

incearca si tu sa scrii romaneste...cuvinte gen 'nimik' , 'tb' fac parte din limbaj de chat!Nu o lua ca pe un afront,ia-o ca pe un sfat prietenesc...

ana said...

doamne ce ma seaca oamenii astia care se plictisesc, o iau aiurea pe bloguri si dau din gura k sa se afle in treba, bai daca ai ceva important sa ajuti fata asta e ok, exprima`te, dar felul inc are scrie nu o ajuta prea mult acum si cred k stie sa se descurce si fara astfel de ajutoare

revenind la tine, kady
eu stiu k e un moment in care te simti la rascruce de drumuri si nu stii incotro sa o iei, ce sa faci, cum sa te comporti si stiu k dupa ce ai fst atatia ani sincera si ai spus tot ce simti e greu sa te skimbi...insa vezi si tu societatea asta in care traim noi, este plina de parsivi si de oameni superficiali, carora daca le spui loo in loc de toilet deja teàu ridicat mai sus pe trptele valorice...si eu sunt scarbita de asta, insa intoarce`te la tine si cauta inauntrul tau ceea ce vrei sa faci cu adevarat, mobilizeaza`te asa cum ai facutò intotdeauna si nu mai pune la suflet mizerii si superficialitati!!!
esti o persoana educata, cu o cultura deosebita si stii k poti face absolut tot ceea ce iti propui, eu stiu asta despre tine!!!!!

te pup si te imbratisez >:D<

kady said...

hai sa o ignoram pe aceata lexa care se baga ca musca in stim noi ce si nu vede padurea de copaci.. merci mult ana.. e cam aiurea sa zic ca ma mobilizez dar la partea parctica sa dau gres.. dar tin cont de incurajari si o sa ma mobilizez.. tu ce mai zici? pup