Tuesday, 2 February 2010

Avatar

Din decembrie am tot incercat sa prind un loc la IMAX pt Avatar.. si nimik.. si le-am scris astora ca pe site apar ca sunt locuri dar cand e sa fac rezervarea nu mai sunt locuri disponibile.. ei cum aveam draci le-am scris, iam sunat si nimik ca raspuns pozitiv.. asa ca iar am intrat pe site si le-am scris ca nu imi raspunde nimeni la tel si siteul nu merge si nu mi se pare corect pt clienti si reputatia lor si mi-a scris mangerul ca imi da 2 locuri bune in mijloc si ca e 1 feb sa vin al ce ora aleg.. am mers ieri.. sincer mie mi-a placut mult filmul.. povestea tipic americana ca si finalul de altfel dar efectele sutn ff misto motiv pt care l-as vedea a doua oara.. asa ca eu dau nota 9.

2 comments:

AnAh said...

vezi, sa nu zici k nu ti am zis...exact asa: povestea absolut ocmuna, insa efectele extrordinare!!! de acord cu tine :)

kady said...

acum ca zisasi tu nu mai zic ca mi-ai zis :P si da efectele au salvat filmul..