Mr Neil

Fratilor stiti ca avem un nou locatar in casa si e cam ciudatel el ca om la 2m si cei 43 anisori ai lui, dar facand abstractie de asta eu totusi am pretentii sa fie mai cizelat.. una la mana el aici inchiriaza o camera nu casa, si cand vine vorba de mancare frate e ca pacala asteapta sa plecam toti si sa manance din ce e in frigider.. Linda ma intreba cum de se termina asa repede ceaiul.. i-am spus ca stie ca eu nu beau iar copiii f rar.. dar l-am prins de multe ori luand ceai de al noi din dulap cnad vine de al servici si bea zilnic de luni de zile, linda o data ma intreaba ce am consumat tot usturoiul? eu stiind ca mai erau 2 capatani, si cand colo el il consumase fara sa ceara, fara sa il puna la loc, fara sa recunoasca cand e intrebat, sau am adus carnati de acasa 2 kg, mai aveam doar 7 bucati ramase in conditile in care eu nu ma atinsesem de ei, iar ieri eu stiu ca am luat humus si am mancat un pic din el.. am coborat aseara.. el manca humus.. am crezut ca are si el.. ei se pare ca ce am cumparat eu e aproape terminat.. deci manca iar de la noi pt ca copiii erau in pat, linda era la masa in oras, eu mancasem deja, deci cine altcineva putea sa termine.. nesimtit om dar pt ca ma prinsese acolo s-a apucat sa imi povesteasca detalii despre mandra lui.. se pare ca s-a despartit de indianca.. si pt ce?? el care spunea ca ii plac femeile cu pielea mai inchisa acum are o pb pt ca zicea ca nu ii place cand ii face sex oral, de parca ma interesa pe mine frate acest aspecct la relatiei lor... dar e altfel cand e prea inchisa pielea acolo, cica il dezgusta.. dar acum cateva luni era ok?? l-am intrebat ce e asa diferit daca ii placeau femeile asa inainte.. cica e ciudat... frate si il analizam cu manaca humusul nostru si parca il vedeam cu mandra lui.. yeak ce scarba imi face omul asta.. si apoi sa imi zica ca iese cu alta tipa din malaesia americana.. sau ca el se rade acolo jos si mandra lui nu se rade si ca nu se aranjeaza si ce mult conteaza asta pt el intr-o relatie pt ca el vrea sa se etaleze cum mandra lui si toate tb sa aiba doctorat in ceva de regula avocatura, iar el nu are decat facultate nici macar master.. cum ii tolereaza aceste femei ifosele cand el e vai de mama lui, e genul de om care ia, si te seaca de energie si nu da niciodata nimik inapoi si i se pare normal ca el sa ia tot si absurd sa nu primeasca ce cere si atunci le da papucii... ma uit cum lasa casa cu fundul in sus cand toti strangem dupa noi, e imputit si ce e un jeg in baie si la el in camera dar asta e pb lui cum traieste, dar afecteaza cand muta jegul dupa el pe unde merge.. apoi lasa apa sa curga si pleaca, lasa frigiderul deschis si pleaca, lasa lumina deschisa si pleaca.. il doare in cur.. si mai foloseste si din vasele noastre si le pune la el ca si cum ar fi ale lui de parca noi nu stim ce e al casei.. si nici acum nu a pus nimik la loc.. se pare ca pe 21 martie pleaca si gata cu deranjul.. ciudat om zau!

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus