Wednesday, 17 February 2010

sa radem si sa ne inveselim :P

Doi colegi stau de vorba:
- Ai auzit? A murit sefu'.
- Da. Si ma tot intreb cine a mai murit odata cu el
- De ce? > - Pai scria in anunt ca "odata cu el a murit unul > dintre cei mai capabili angajati ai firmei noastre..."

- Popescule, de ce vii asa tarziu?!!!
- Pai, mi-ati spus ieri sa-mi citesc ziarul acasa...

Un patron catre altul: - Cum de angajatii tai sunt mereu asa punctuali?
- Simplu: am 30 de angajati si 20 de locuri de parcare.

La interviu:> - Sunteti casatorit?
- Nu
- Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt > obisnuite sa se subordoneze...

Un tanar absolvent al sectiei de Management era foarte incantat de postul pe care se angajase intr-o importanta companie multinationala. In prima zi suna la Bufet, tipand in receptor: -"Adu-mi o cafea! Si viteeeeeza!!!" La celalt capat al firului raspunde o voce grava: -"Cred ca ai format un numar gresit; stii cu cine vorbesti, neam de cretin?"
-"Nu", raspunde tanarul angajat.
-"Eu sunt Directorul General, imbecilule!!!"
-"Dar tu stii cu cine vorbesti, dobitocule?" tipa > tanarul mai tare ca prima data.
-"Nu" raspunde Directorul surprins
-"Perfect!" ..... si inchide.

Unul, la 7 dimineata, sub balcoanele unui bloc, zbiera din toti borjocii: > - Nutzii! Nuutziii!> Nici un raspuns.. Iarasi : > - Nutzii! Nuutziii!> Tot nici un raspuns. Iarasi : > - Nutzii! Nuutziii!
Catadicseste unul sa deschida : - Ce aia ma-tii vrei, ma, de zbieri asa la 7 dimineata? - Nutzii s-a sculat?>
- Nu mi s-a sculat !

Care este diferenta dintre o blonda si o oglinda? O blonda se abureste mai repede.

Doua blonde ies dintr-un bar, si una ii zice celeilalte: -Auzi, eu am uitat sa fac pipi! -Lasa ca te invat io.

O blonda ajunge la serviciu plangand in hohote. Seful o intreaba ingrijorat ce a patit la care ea raspunde: "Azi dimineata am primit telefon si am aflat ca mama a murit".
Seful o consoleaza: "De ce nu te duci tu acasa azi sa te odihnesti? Si-asa nu avem de lucru prea mult". Blonda refuza spunand ca mai bine lucreaza ca sa mai uite de necaz.
Dupa 2 ore seful trece pe langa biroul ei si o aude plangand si mai tare. "Ce s-a mai intamplat?", o intreaba. La care ea raspunde: "Tocmai a sunat sora mea si mi-a zis ca si mama ei a murit".

De ce nu au blondele notiunea timpului? Pentru ca se culca la unu si se scoala la altul.

Ce inseamna o suvita neagra in parul unei blonde? O speranta!

O blonda isi cumpara un Porsche ultimul tip, rosu... misto,ce sa mai... Pe drum i se strica masina si ca orice sofer deschide capota si vede ca nu mai are motor (astea au motorul in spate). Speriata, nu stie ce sa faca, dar cand colo opreste alt Porsche rosu, alta blonda. Intreaba: -Ce ai patit? -Nu stiu, cred ca mi-am pierdut motorul pe drum... -Nu-ti fa griji ca am eu unul de rezerva in portbagaj.

Un englez, un american si un arab stau de vorba despre familiile lor intr-un bar. Englezul: - Am 10 copii acasa si daca as mai face unul as avea o echipa de fotbal! - Eeiii, spune americanul, eu am 15 copii > acasa si daca ma mai fortez o data imi fac o echipa de > fotbal american! In sfarsit, arabul: - Eu am 17 neveste acasa. Face o pauza in timp ce soarbe tacticos din pahar. - Daca imi mai iau una, imi fac teren de golf!

Un tip îsi revine dintr-o coma profunda de 7 luni. În tot acest timp, sotia lui a stat zilnic lînga patul lui.La cîteva zile dupa ce si-a revenit, îsi cheama sotia: - Draga mea, ai fost alaturi de mine în toate nenorocirile prin care am trecut: cînd am fost concediat, m-ai sprijinit enorm; cînd afacerea mea a dat faliment, ai fost lînga mine; cînd am fost împuscat, ai stat alaturi de mine; cînd ne-am pierdut casa, ai fost tot lînga mine; cînd sanatatea mea s-a subrezit, m-ai sprijinit permanent. Stii ceva? - Ce sa stiu, dragul meu? întreaba ea zîmbitoare. - Cred ca îmi porti ghinion!

Un tip mai pe seara face autostopul. Il vede pe unul cu o caruta venind pe sosea si il intreaba: > - No bade departe-i Clujul? - Da` apoi nu-i departe! > Urca tipul in caruta adoarme si mai spre dimineata se scoala si intreaba: > - Bade da unde-i Clujul? > - No acu-i departe!

Intr-un autobuz, care este ultra aglomerat, urca doi > studenti, unul pe usa din fata, celalalt pe usa din spate. Cel din fata striga catre cel din spate: - Costele, unde are ma femeia parul cret? > In spate sunt doua doamne grase si simandicoase, care se > foiesc nelinistite, vadit deranjate de ce ar putea raspunde > Costel. In picioare langa doamne - un politist. > - Sub brat - raspunde Costel.. > - Si mai unde au par cret? Doamnele se foiesc din nou.. > - In cap. > - Si mai unde, ma? > Una din doamne: > - Domnule politist, va rog luati atitudine, e impardonabil! > Politistul raspunde plin de el: > - Lasati, doamna, numai sa pronunte el cuvantul > "pizda", ca-i fut una cu pulanu' peste coaie, > de-l ustura si-n cur vreo doua zile!

Merge o baba bolnava la doctor si ii spune: > - Dom' doctor, ma simt foarte rau, cred ca sunt pe> moarte, ajutati-ma. > Doctorul o consulta, apoi se gandeste si ii zice: > - Uite aici un bilet de trimitere la baile de noroi din> Techirghiol.. > - O sa ma vindece doar baia cu noroi? > - Nu, dar trebuie sa te obisnuiesti cu pamantul!

Un bulldog merge pe stradă si, deodată, ajunge în > dreptul unui gard pe care scrie: "Câine rău!" > Sună el la poartă si îi răspunde un câine mititel.> - Mă-ta-i acasă? > - Nu.> - Tactu-i acasă?> - Nu!> - Atunci cine-i câinele rău? > - Eu, că nu pap tot din farfurie...

No comments: