Tuesday, 8 June 2010

update!!





















Saptamana trecuta nu am lucrat prea mult pt ca a mica a fost plecata o saptamana la o prietena iar cea mare a avut tenis si a plecat la alta fetita sa doarma si intre timp a fost si bank holiday si a venit si familia mandrei mele aici. In weekend am fost la mandrul meu si am vazut filme of course ca sa nu zic ca de obicei.. Vineri am vazut Prince of Persia care mi-a placut dar nu l-as vedea si a doua oara... sambata am fost la un eveniment festiv in Trafalgar Square unde s-au sarbatorit 50 de ani de cand a venit regele Tailandez in Londra. . am stat pe scari si am urmarit spectacolul ca restul lumii, cu muzica tare, dansuri, lupte apoi ne-am invartit printre locurile de atractie cu mancare, concursuri, loc unde se tineau alte cantari.. am baut suc de nuca de cocos.. ne-am uitat la tailandezele locale cum dansau pe muzica lor traditionala.. mai tarziu a venit si Tembi.. intamplarea a facut sa avem aceesi nunta de oja roza la picioare asa ca ne-am tras si in poze.. pe seara am mers la un restaurant chinezesc care imi place mult, dar nu prea am avut pofta de data asta nu stiu de ce.. dupa am mai colindat un pic s-a pus ploaia asta cam pe la 12 noaptea.. am stat sub un pom in Leicester Square pana s-a oprit.. la 2 am ajuns acasa si am bagat un pic de televizor si somn.. a doua zi tb sa mergem sa ne intalnim cu gemenele dar s-a pus ploaia, la mine a fost si prima zi din acele zile "speciale" dupa care am decis sa stam in casa.. iar televizor, gatit, plimbat prin park facut piata si iar film.. apoi acasa.. sapt asta se pare ca va fi frumos.. sa vedem.. si daca da mergem in Greenwich si gratar la magda.. si poate si brick lane daca e frumos duminica.. si cam atat.. voila poze..