update!!






















Ce am facut in ultima vreme.. sa o laum treptat..la Linda acasa a fost un fel de jewelry party dar asta pe la inceputul lu iunie unde am stat pana la 4 dimineata iar, dar eu nu am cumparat nimik.. copiii au avut in fata casei un fel de charity sale pt Olmond St cancer research pt care eu am facut niste prajiturele, si un fel de ciocolata de casa, si ele au facut fulgi cu ciocolata si papitoaie care au fost puse impreuna la vanzare cu multe cartie deja citite de ele.. in 3 ore s-a vandut cam tot afara de carti si s-au strans 120 lire, am fost la Summer concert unde melisa a fost miel, si harriet tigru.. linda a avut ieri expozitie la SW1 gallery in Victoria, unde nu prea a fost lume cunoscuta si m-am cam plictisit.. la final am plecat cu mic cu mare la McDonalds.. adica noi toate cu vecina cu copiii,o prietena a mandrei mele si nepoata ei.. deci 10 persoane care si-au laut Happy Meal :) si maine e ultima zi de scoala dupa care se merge in park..

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus