Monday, 5 July 2010

update!!












Sapt trrecuta a fost destul de plina.. fetele au terminat scoala si au avut tot felul de activitati in timpul saptamanii.. in ultima zi de scoala le-am dus in park unde a venit mai toata scoala si acolo era amenajata o piscina mica pt copii in pana 4 ani in care au intrat copii de tot felul de varste si adolescenti balacindu-se in apa pana la gneunchi sau glenza in unele locuri.. suntem in a 3-a sapt cu soare si caldura.. incredibil pt anglia.. apoi sambata am fost la the Pride Parade, parada gay din Londra.. a fost nebunie.. muzica tare, camioane cu diferite grupuri cu mesaje pt protectia in diferite cercuri sociale ale celor care sunt gay si sunt discriminati sau respinsi pt asta chiar si de biserica.. a fost un grup foarte miso care spunea Christian&Proud.. si mi se apre foarte corect.. D-zeu ii iubeste pe toti la fel si se uita la sufletul omului nu la educatie, avutie, haine, fizic, sau mai stiu eu ce alte tampenii cum crede omul care se da crestin si nu numai.. sunt oameni buni respinsi din biserica pt ca au alte preferinte.. aceasta chestie a existat de cand lumea.. suntem noi D-zeu sa ii judecam pe altii pt ce au ales in viata, daca ei sunt oameni buni? spun asta pt ca era acolo o mana de oameni care urlau la un microfon in semn de protest din partea crestinilor, ca acesti oameni care faceau parte din parada adica gay si lesbiene si sustinatorii lor ar tb sa se caiasca pt ce fac si sa le fie rusine pt ce fac ca vor arde in iad si asa si pe dincolo.. unii ajung la extrema sau fanatism prin credinta lor si am asistat la diverse reactii din partea celor care erau gay.. multi zambeau si le trimiteau pupici, altii se opreau cu pancarda pe care scria ca au drept la viata ca orice om si ca dragostea e un dar si e de diferite feluri.. o tipa s-a dus la un moment dat sa tipe al acesti crestini care protestau sa spuna ca D-zeu s-ar rusina cu ei pt ca sunt rai cu oamenii si ca sa inceteze sa ii mai judece pe altii si ca sunt dezgustatori pt ce faceau acolo.. oricum ne-am plimbat am facut poze.. parada a inceput la 1 din Baker Street si s-a terminat in Trafalgar Square.. dupa care s-au imprastiat toti si s-au dus in Piccadilly si Leicester Square unde a fost un DJ in aer liber plus concert in Trafalgar.. pe seara toti s-au dus in Soho of course.. duminica am fost la picnic cu fetele sa vedem ultimul meci din Wimbledon.. Nadal a castigat, dupa asta a mai fost un meci la dublu si apoi am plecat acasa.. am intarziat pt ca noi la 12:30 tb sa fim acolo dar am ajuns la 14. saraca Magda cred ca a fost ff suparata ca ea vruia sa vada tot de la inceput.. era plin de lume acolo si a durat pana am gasit loc bun de vazut tot.. oricum a fost frumos ca am stat la povesti..

No comments: