Tuesday, 5 October 2010

micul dejun.. de ieri si de azi!!

1989
5:00 Scularea.
5:05 Aprind focul
ș
i pun apa la încălzit.
5:30 Apa s-a încălzit u
ș
or
5:35 Adulmec parizerul
ș
i mă hotărăsc să fiu nesăbuit : îmi tai patru felii
5:40 Pâinea e cam veche, de ieri seara, se sfărâmă. Totu
și reuș
esc să tai două felii.
5:41 Pun în apă un plicule
ț de ceai chinezesc. Îl folosesc abia a doua oară, aș
a că o să iasă un ceai tare.
5:42 Îndulcesc ceaiul cu o bomboană cu miere (că zahărul pe cartelă îl iau abia vineri). Bomboana nu e dulce, e amară.
5:45 Clefăi pâinea cu parizer
și mă ajut cu câteva înghițituri de ceai. Parizerul n-are usturoi ! Fumez un Carpaț
i fără.
5: 55
Îi înjur pe Ceaușescu și Dăscălescu și plec la serviciu

1993
6:00 Scularea.
6:05 Aprind focul
ș
i pun apa la încălzit.
6:15 Cafeaua e gata. Cafea bună, adusă de cineva din Turcia. Totu
ș
i, parcă ar avea un pic de gust de mucegai.
6:20 Îmi pregătesc paharul cu suc de kiwi de la dozator.
6:40 Am luat o pâine turcească, o nebunie. Am
și un pliculeț cumpărat de la o unguroaică, ceva pe care scrie ”Baromfihussal” și e pozată o pisică care se linge pe bot. E o conservă bună, zemoasă, cu bucățele mici de un fel de carne, dar cam fadă. Pun sare, muștar ș
i un pic de piper măcinat. E o nebunie. Dacă mai întâlnesc unguroaica, mai cumpăr.
6:50 Mă răsfă
ț cu o ciocolată mică adusă de un prieten tocmai din Franț
a. Scrie pe ea ”Gratuit. A ne pas revendre”. E o marcă bună asta !
6:55 Fumez un Double Horses Black. Faine
țigări chinezești. Pe vremea Împuș
catului făceai rost doar la negru. Acu se găsesc la liber.
7: 05
Îi înjur pe Iliescu și Văcăroiu și plec la serviciu

PS Tocmai a apărut bancnota de 1000 de lei, poate fac
și eu rost de una la leafă !

1997

6:30 Scularea.
6:35 Aprind focul
ș
i pun apa la încălzit.
6:40 Beau un plicule
ț de ness, care are și un compartiment pentru zahăr. Pun și o cutiuț
ă de lapte condensat.
6:50 Mănânc ni
ște pâine la tavă feliată. Unt Brennac, telemea de la țărani, plus parizer cu măsline din Grecia. Scumpe toate, dar merită să mănânci, așa, internaț
ional.
7:15 În final, ni
ște biscuiț
i din Siria. Au cacao.
7:25 Fumez un Monte Carlo . Le-am cumpărat că dau premii. Dar n-am avut noroc până acum.
7: 35
Îi înjur pe Constantinescu și Ciorbea și plec la serviciu.

PS Mă simt european mergând cu DAF-ul la serviciu.

2001
7:30 Scularea.
7:35 Aprind focul
ș
i pun apa la încălzit.
7:40 Beau doar Jacobs Kronung, fără cofeină. Cu un sfert de linguri
ț
ă de zahăr brun.
7:50 Musli cu lapte de capră (am pe cineva care-mi procură de la
ț
ară).
8:05 Pâine neagră cu tărâ
țe, un pic de unt gras fără sare și miere de pădure. Am citit în revista AS că aș
a e mai sănătos.
8:20 Fumez un Kent.
8:25
Îi înjur pe Iliescu și Năstase și plec la serviciu.

PS Azi iau taxiul, cunosc un
șofer și nu-mi ia mult, că nu pune aparatul.
2005
8:30 Scularea.
8:35 Caut telecomanda
ș
i dau drumul la plasmă.
8:40 Scot cuburile de ghea
ță din combina frigorifică ș
i le pun la topit în cuptorul cu microunde.
8:45 Între timp, scot pâini
țele din automatul de făcut pâine, iau portocalele și merele ș
i le pun în storcătorul de fructe.
8:50 Apa rezultată din cuburile topite o pun în expressorul de cafea (fac a
ș
a pentru că am citit că la -20 de grade Celsius cât am în congelator, nu rezistă nicio bacterie, chiar dacă eu cumpăr doar apă plată pură de Evian).
9:00 Pâinica o introduc în cuptorul cu microunde
și o las cât să fie crocantă, după care pun cașcaval feliat, jambon afumat și două fileuri de anșoa. Las până se topește cașcavalul, scot ș
i adaug două picături de suc de lămâie.
9:20 Sucul de fructe îl beau cu fri
șși o idee de dulceaț
ă de coacăze.
9:30 Fumez o Sobranje Black.
9:45
Îi înjur pe Băsescu și Tăriceanu și plec la serviciu.

PS Azi mi-e lene să-mi iau Touaregul. Am comandat o limuzină. Nu contează pre
țul, mai am bani din împrumutul pentru nevoi personale.
2009
10:00 Scularea.
10:01 Se activează sistemul de control automatizat al locuin
ț
ei. Mă învăluie o muzică relaxantă.
10:15 Mi-am terminat toaleta, mi-am făcut du
șul și mă așteaptă un halat de mătase, tandru ș
i proaspăt ca pielea unei fete de 18 ani.
10:20 Scot de la imprimantă printurile ultimelor
ș
tiri. Arunc un ochi distrat pe ele. Politica de azi e neserioasă.
10:30 Sună la u
șă băiatul de la brutăria-patiserie de la parterul blocului. Îmi aduce două chifle (mari) din pâine integrală cu semințe și chimen și un croissant cu gem de caise și ș
ampanie.
10:40 Chiflele le mănânc cu unt, un strat sub
țire de muștar de Dijon cu miere și semințe de muștar întregi, file de saumon fumee, trei capere, o măslină Jumbo fără sare și patru roșii cherry tăiate pe jumătate. Beau un suc proaspăt din stafide roz de Peru , cu nițică scorțișoară și câț
iva stropi de lămâie.
11.00 La cafea
și croissant adaug și un păhărel de Hennessy, pentru circulaț
ie mai bună.
11:30 A
ș
tept fata să-mi facă masajul de împrospătare.
12:25
Îi înjur pe Băsescu și Boc și nu mai plec la serviciu, că am ieșit la pensie cu ultimul salariu.

PS Îi înjur din principiu
și fumez în draci !

Modificare :

2010

8:00 Scularea.
8:05 Au scumpit astia gazul deci : Nu aprind focul.
8:30 Apa s-a încălzit u
ș
or la soare
8:35 Adulmec parizerul
ș
i mă hotărăsc să fiu nesăbuit : îmi tai patru felii
8:40 Pâinea e cam veche, de ieri seara, se sfărâmă. Totu
și reuș
esc să tai două felii.
8:41 Pun în apă un plicule
ț
de ceai cu continut dubios Pe cutie scrie ceva cum ca este de slabit
8:42 Îndulcesc ceaiul cu o bomboană cu miere de la Ikea (sunt moca la sectiunea servicii clienti). Bomboana nu e dulce, e amară.
8:45 Clefăi pâinea cu parizer
și mă ajut cu câteva înghițituri de ceai. Parizerul n-are usturoi ! Vreau sa fumez o tigara dar m-am lasat ca s-au scumpit.

9:00 Ascult stirile la radio : scumpesc astia creditele si ne scad iarasi pensiile
9:25
Îi înjur pe Băsescu și Boc si ma duc la banca sa semnez o reesalonare cu o dobanda mai mare ca mica cica s-a terminat, nu mai au.

SPER, DRAGI CONCETĂȚENI, CĂ ÎNȚELEGEȚI CĂ TRĂIM VREMURI DE RAHAT.

No comments: